sometimes better luaran je kafir tapi dalaman islam berbanding sebaliknya... klik imej.

sometimes better luaran je kafir tapi dalaman islam berbanding sebaliknya... klik imej.
bila si badot bersuara selepas world cup 2010, sometimes better luaran je kafir tapi dalaman islam berbanding sebaliknya & jepun/korea pun simbol agama jugak... klik imej. so apa kes jika penaja tuh firma judi, gay/lesbo, pelacuran, syarikat daging babi bukan hanya arak? yang penting adalah niat sebab kalau pakai songkok cam ngah gadot tapi munafik, apa barang!

Friday, August 6, 2010

islam makna sejahtera, 9 tahun aishah dibawa bersama ke bilik...

Terangsang kanak-kanak
Oleh Alias Abd Rani
lias@hmetro.com.my
2010/08/06
E-mel Artikel Cetak Artikel Tanda Artikel Besarkan Saiz Teks Kecilkan Saiz Teks Komen Artikel

BETONG: Lelaki yang didakwa merogol cucu tirinya mengakui nafsunya lebih terangsang apabila melakukan hubungan dengan kanak-kanak dan makin ghairah apabila mendengar mangsanya merintih.
Pengakuan lelaki itu dibuat kepada polis ketika dia bersama isterinya disoal siasat sejurus ditahan dalam tempoh tidak sampai 36 jam selepas laporan dibuat ibu mangsa.


Ketua Polis Daerah Betong, Deputi Superintendan Mohd Bukhori Saffai, berkata suspek dan isterinya masing-masing berusia 40-an ditahan ketika menikmati makanan di sebuah kedai di bandar ini, kira-kira jam 9.30 malam kelmarin.


Menurutnya, ketika ditahan suspek bersama isterinya yang juga nenek mangsa ‘selamba’ seolah-olah tidak melakukan kesalahan.


“Selepas ditahan, anggota kami menyoal siasat mereka dan suspek lelaki tanpa berselindung mengaku merogol mangsa. Malah, tanpa segan silu, dia memberitahu nafsunya lebih terangsang jika melakukan seks dengan kanak-kanak dan suka mendengar rintihan mereka.


“Susulan pengakuan itu, polis menahan reman pasangan terbabit bermula hari ini (semalam) bagi membantu siasatan,” katanya.


Muka depan Harian Metro semalam melaporkan perlakuan keji seorang datuk yang tergamak ‘meratah’ cucu perempuannya yang berusia 13 tahun berulang kali sejak lima tahun lalu.


Kejadian itu terbongkar selepas mangsa yang belajar dalam tingkatan satu di sebuah sekolah di sini enggan pulang dari asrama sekolah ke rumah nenek yang menjaganya seperti kebiasaan pada hujung minggu lalu.


Selepas didesak ibunya, mangsa mendedahkan pengalaman pahitnya dirogol datuk tirinya setiap kali pulang ke rumah lelaki itu pada hujung minggu dan lebih memilukan neneknya didakwa turut bersekongkol dengan merahsiakan perbuatan suaminya.


Terkejut dengan pendedahan anaknya, wanita berkenaan membuat laporan di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Betong di sini, jam 12.45 tengah hari kelmarin dan suspek bersama isterinya menghilangkan diri selepas mengetahui hal itu.


Mohd Bukhori berkata, pelajar berkenaan kini masih ditempatkan di Hospital Umum Sarawak (HUS) dan pemeriksaan doktor ke atasnya mengesahkan ada kesan koyakan pada kemaluan mangsa.

Kongsi artikel ini menerusi media sosial

Kongsi Artikel | Facebook MySpace Google Twitter

IKLAN

No comments:

Post a Comment