sometimes better luaran je kafir tapi dalaman islam berbanding sebaliknya... klik imej.

sometimes better luaran je kafir tapi dalaman islam berbanding sebaliknya... klik imej.
bila si badot bersuara selepas world cup 2010, sometimes better luaran je kafir tapi dalaman islam berbanding sebaliknya & jepun/korea pun simbol agama jugak... klik imej. so apa kes jika penaja tuh firma judi, gay/lesbo, pelacuran, syarikat daging babi bukan hanya arak? yang penting adalah niat sebab kalau pakai songkok cam ngah gadot tapi munafik, apa barang!

Monday, February 28, 2011

rejim BN? so carefull lah...

Britain beku aset Gaddafi


2011/02/28

LONDON: Kerajaan Britain antaraa negara pertama yang mengambil langkah membeku aset Presiden Libya, Muammar Gaddafi, ahli keluarga dan mereka yang mewakili rejimnya.

Pejabat Menteri Luar Britain berkata, mereka yang terbabit termasuk empat anak lelaki dan seorang anak perempuan Gaddafi.
Ketua Perbendaharaan Britain, George Osborne semalam berkata, keputusan itu diambil bagi memastikan aset itu tidak digunakan dan yang bertentangan dengan kepentingan rakyat Libya.

Ia susulan keputusan sebulat suara Majlis Keselamatan Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu (PBB), semalam yang mengenakan sekatan terhadap Gaddafi dan pegawai kanan rejimnnya. - AP

No comments:

Post a Comment