sometimes better luaran je kafir tapi dalaman islam berbanding sebaliknya... klik imej.

sometimes better luaran je kafir tapi dalaman islam berbanding sebaliknya... klik imej.
bila si badot bersuara selepas world cup 2010, sometimes better luaran je kafir tapi dalaman islam berbanding sebaliknya & jepun/korea pun simbol agama jugak... klik imej. so apa kes jika penaja tuh firma judi, gay/lesbo, pelacuran, syarikat daging babi bukan hanya arak? yang penting adalah niat sebab kalau pakai songkok cam ngah gadot tapi munafik, apa barang!

Monday, October 11, 2010

AKHIR ZAMAN BILA IBADAH NAMPAK MACAM MAKSIAT & SEBALIKNYA...

Kahwin budak dibantah


2010/10/12
E-mel Artikel Cetak Artikel Tanda Artikel Besarkan Saiz Teks Kecilkan Saiz Teks Komen Artikel

RIYADH: Isu kontroversi perkahwinan gadis bawah umur semakin hangat diperkatakan khususnya selepas laporan mendedahkan beberapa lelaki berusia 50-an menikahi gadis sunti 10 tahun atau lebih muda lagi.
Bantahan terhadap isu perkahwinan gadis bawah umur yang melanggar hak asasi kanak-kanak semakin mendapat perhatian di Saudi.


Akhbar harian Al Watan, baru-baru ini melaporkan seorang pegawai di institusi perkahwinan di Najran menikahi seorang gadis sunti 12 tahun.


Pegawai terbabit yang namanya dirahsiakan berkata, bapa pengantin perempuan meminta supaya dia menunggu setahun lagi sebelum melakukan hubungan kelamin dengan isterinya itu.


Ketika isterinya dibawa ke kediaman pegawai itu kanak-kanak terbabit berasa hairan. “Saya terkejut apabila bakal isteri saya bertanya mengapa dia dibawa ke rumah saya,” kata pegawai itu.


Menurutnya, dia akan menceritakan kisah Adam dan Hawa kepada isterinya itu untuk beberapa bulan dan tidak akan tidur bersama.


Pegawai itu juga berkata, ibunya memarahinya kerana tidak melakukan hubungan seks dengan isterinya itu.


Dia juga mengakui hanya mengadakan hubungan seks bersama isterinya selepas dua setengah bulan mereka berkahwin dan mencuba selama dua minggu.


Seorang saudara kanak-kanak perempuan itu berkata, bapanya bersetuju untuk mengahwinkan anaknya itu kerana wang.


“Lelaki itu tidak mempunyai hutang ataupun masalah kewangan. Dia menggunakan wang mas kahwin yang diterima untuk membeli kereta baru. Pendaftar perkahwinan yang mengahwini anaknya mempunyai ramai isteri dan akan menceraikan mereka kelak,” kata saudara kanak-kanak perempuan itu. - Agensi

No comments:

Post a Comment